Da's reizen - Reisverslag uit David, Panama van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Da's reizen - Reisverslag uit David, Panama van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Da's reizen

Door: Vince & Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

26 April 2005 | Panama, David

T'is hier heet. Sinds Honduras gutst het zweet uit ongewenste holtes. Da's reizen. Op het duikmekka Utilla hadden we de luxe van een dagelijkse duik (snap je 'em?) maar daarna was het zwoegen en zweten (ja,ja,ja).

Duiken is machtig prachtig. Het is raar maar drie kwartier onder water biedt meer 'wildlife' dan een gemiddelde jungeltour van een week. En een stuk ontspannender! We kozen voor een meer afgelegen eilandje, Jewel Key, erg idyllisch wel. Da's reizen. Zo mooi dat we er een tweede cursus aan vast geplakt hebben en ons na twee weken nu Advanced Divers mogen noemen wat zoiets inhoudt als 'doe maar lekker je ding onder water'.

Honduras hield na het duiken op, althans voor ons. Het accent werd gelegd op Nicaragua. We hebben er veel gezien, gefietst en ontspannen maar raar maar waar, na twee weken waren we, voldaan, in Panama! Da's....

Verwende reizigers die we zijn kijken we uit naar thuis. T'is mooi geweest. We schamen ons er voor maar het 'been there, done that'-gevoel is aanwezig en snakken naar nieuwe Hollandse dromen, Hollandse Nieuwe zullen we maar schrijven.

Panama topt onze reis mooi af en we gaan een prachtige drie weken nog tegemoet.

Zaterdag 14 mei is ons weer thuis. We kijken enorm uit naar jullie!

Alle liefde & de wereld,

Roos en Vincent

• 27 April 2005 - 04:41

Rob Claassen:

Geniet nog van de laatste weken en idd gauw weer tot ziens in Nederland!

Hebben jullie al een volgende reis in gedachten!?

Groet van Rob!

• 27 April 2005 - 16:20

Colinda:

Tot snel weer!! Roos als ik je nog kan helpen met Bex... Maar tot die tijd: volop genieten en daarna lekker weer naar huis!
    Liefs, Colinda

• 28 April 2005 - 02:13

Myke En Arjan:

Wat hebben we het toch goed he. Even dachten we dat jullie wel een heel goede beslissing hadden gemaakt door Costa Rica over te slaan - wat een saai, georganiseerd, amerikaans landje is dit, maar nu hebben we toch wel een verukkelijk strandje ontdekt. Zoals jullie weten ontlopen we elkaar een beetje in graad van actiefheid en dit voldoet dus uitstekend aan ons idee van reizen.
    Wij vonden het ook leuk, laten we eens rond Cuba gaan zeilen.

• 30 April 2005 - 19:33

Fam. Dubachi:

Wat vliegt de tijd, jullie zijn alweer bijna thuis. Ook ik verheug me op GEZELLIG bijkletsen. Het is hier koninginnedag en mooi weer, dus vanmiddag gezellig op het terras bij Neptunes gezeten met je ouders. En vanavond lekker kaarten! Alles ok dus hier. Hoewel, onze Juud begint aan een zeer vroege puberteit geloof ik: toen ze vorige week mee moest gaan fietsen met ons riep ze: ik doe het niet, jullie bederven al zo vaak mijn zondag! Heel veel groeten en geniet ook nog van je laatste weken! Merieke

• 01 Mei 2005 - 07:52

Mama Willemien:

We hoorden gisteren van Hans en merieke dat er weer een nieuw berichtje op de site stond, terwijl ik 'pas nog' gekeken had. Ben verbaasd dat jullie al in Panama zijn. Jullie ruiken de stal zoals ze dat zo mooi zeggen. Tja de genen van Opa Wiel dioen hun werk ook aan de andere kant van de wereld: zorg dat je op tijd op het vliegveld bent, haha. Jongelui, nog een heerlijk staartje aan jullie grote avontuur.

• 01 Mei 2005 - 10:36

Jans En Marc:

Heerlijke koninginnendag gevierd in E'hoven, en vandaag een prachtige zomenrse dag en Jansie moet weer gaan werken! Geniet de laatste weken samen nog van elkaar en van het land. Tot 14 Mei, dikke kus
    p.s. de keuken is schitteremd geworden!!

• 03 Mei 2005 - 08:57

Bob En Loes:

Dag knapperts! We houden met zijn allen de 14e in ons koppie! Ik zal er iig nog zijn ook! Fijn dat we jullie weer bij ons hebben! Hier is de rust, na wat intensieve kroegdagen, weer teruggekeerd. Nog even wat psv-triomfen vieren, en dan rustig gaan voorbereiden op jullie terugkomst ;)
    Tot snel, en geniet ze!

• 11 Mei 2005 - 21:09

Saskia Leemhuis:

Hoi allebei,
    Super dat jullie deze reis bijna...hebben gemaakt! Ben heel benieuwd naar alle verhalen, heb regelmatig aan jullie gedacht met een gevoel van ohh....dat zou ik ook nog wel eens willen doen, maar... dan zonder fiets natuurlijk!

• 11 Mei 2005 - 21:11

Saskia Leemhuis:

Heel veel plezier zaterdag en tot 12 juni!

Liefs.