Het ideale visje - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Het ideale visje - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Het ideale visje

Door: Vince & Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

27 Maart 2005 | Honduras, Tegucigalpa

Hoi!

Zes weekjes Guatemala. Mooi!! Nog even een extended version van gemaakt door niet 1 maar 2 weekjes aan de studie te gaan. Hoog staaltje Old School. Heeft menig feestje in Holland niet eerder van gehoord, denken wij zo!! Afijn, koppies vol met liefde, emoties, indrukken en nu ook Spaans. Ok mooi!!

Na al dat stilzitten het woord reizen maar weer eens vorm gegeven en binnen een weekje zaten we opeens in Honduras. De eerste indruk was matig, behoorlijke schrale lui, echter snel gevlucht naar een duikparadijs en da's dan weer prachtig. We zijn nu eenmaal niet voor 1 gat te vangen. Er wordt hier voornamelijk gedoken en dat doen we dan ook maar. Zo schijnt de walvishaai op visite te zijn en dat klinkt in ieder geval veel belovend. Beter dan 'er zijn ook goudvissen', niet? We gaan hier ook een dijk geld achtergelaten dus sponsoren, meld u aan, nu het nog kan!

Tja, nog 47 daagjes, volgens onze secretaresse juffrouw Leemhuis, en dat laat niet veel ruimte over. Zodanig dat we besloten hebben om Costa Rica te laten voor wat het is. Rica betekent lekker, weten we nu, maar ook duur. Vooral dat laatste bevalt ons niet.

Zoals jullie al reeds in de gaten hadden, we schatten jullie hoog in, wordt er niet veel gefietst...maar daar komt verandering in!! Zo willen we zeker nog een aantal weken flink het zitvlak beproeven echter de juiste fietsinformatie is beperkt. Zo kan niemand ons echt vertellen wat de moeite is en wat niet...luxeprobleem maar toch lastig.

We hebben het enorm goed en naar onze zin. Roosie blijft het leukste vissie in de vijver. Geen walvishaat kan daar tegenop.
Helaas geen foto's..konden geen backpacker strikken deze keer met een digitale.

Alle liefde en de wereld,
Roos en Vince

  • 27 Maart 2005 - 22:01

    Laura:

    De 1e!
    Zeg.. ben ik de "secretaresse juffrouw Leemhuis"? Ik vind het gewoon leuk om dat bij te houden ^^
    Klinkt leuheuk! ook al hebben we net goed bij gekletst op msn :) , Ik vind Roossie ook t leukste visje! Vinnie lief kwalletje dan? Tot snel! Dikke knuffel!

  • 28 Maart 2005 - 08:11

    Marie-José:

    Hoi Roos en Vince,
    Hartstikke leuk die verhalen van jullie te lezen. Ik blijf jullie volgen. Heel veel plezier nog en geniet!
    Dikke kus,

    Marie-José

  • 28 Maart 2005 - 18:27

    Bas En Eelco:

    Dat gaat snel! Die fietsen van jullie slijten zeker wel erg, van dat liggen op de bus ;-) Veel plezier verder met jullie nog slechts 47 dagen!

  • 28 Maart 2005 - 20:01

    Evelien:

    Hey! Jemig, dat gaat snel! Over een dikke maand alweer terug? Dan mogen jullie me in Rotterdam opzoeken!! Daar woon ik dan namelijk! :D Heel veel plezier nog! En Roos is ook mijn liefste vriendin-visje! x eef

  • 28 Maart 2005 - 21:06

    Familia Dubaatchi:

    Je ouders, Roos, zijn op dit moment in Berlijn, je broer Bob zit binnenkort in Sydney en je vader Harry (met mij!)in Istanbul. Als jij van je internationale avontuur terugkeert, vliegt de rest van je familie al weer uit over de wijde wereld. Maar het is geweldig zoals jij en Vincent ons op de hoogte houden. Maar er geen laatste loodjes van, maar een geweldige slotapotheose !
    Judith heeft vandaag een prachtige gele (het is hier Pasen) knuffeleend gewonnen bij een kleurwedstrijd! Apetrots!
    Arrividerci!

  • 30 Maart 2005 - 09:07

    Maaike:

    Ha lieve Roos en Vince,
    Het klinkt allemaal fantastisch wat jullie doen, ach ja en geld komt wel weer...
    Ik heb lekker een weekje paasvakantie en kan dus lekker uitrusten.
    De baby heeft de eerste voelbare bewegingen ingezet, heel erg leuk....Ik heb hier nu nog het alleen recht op. Dat vindt Sebas wel jammer, maar dat komt vanzelf. Wij realiseerde ons ook ineens dat jullie al ver over de helft zijn. Geniet er nog met volle teugen van!!
    liefs, Maaike

  • 30 Maart 2005 - 17:57

    Chantal:

    Lieve Roosie en Vinnie, nog maar 44 nachtjes... gaat toch wel snel he?! Ik ben net terug van een weekje skiën, ook leuk, maar geen walvishaaien... Geniet van al dat moois en tot gauw! Dikke knuffel Chant

  • 04 April 2005 - 10:06

    Karin:

    zo.. nog 47 dagen.. en dan weer een feestje in Nederland! Dat wordt weer tijd ja...

  • 04 April 2005 - 10:07

    Karin:

    nog minder daagjes zelfs!
    tof

  • 04 April 2005 - 17:07

    Familie De Gouw:

    Hallo lieve roosie en lieve Vinnie!
    Hoe is het met de zeemeermin en Neptunes? Nog een paar weken en dan al weer thuis. Oma bedankt julie voor de kaart. Veel succes met het fietsen, en tot snel. Liefs papa, mama en janneke

  • 06 April 2005 - 09:12

    Bruur Bob En Luuske:

    Heee ouwe duikerts! Lekker aan het duiken he! Da's weer eens wat anders dan ehhhh....ja..ehhh...nou gewoon wat anders! Is de PADI al binnen? En zo ja, komt PADI2 al in zicht? Lijkt me wel het einde zeg...daar onder water koekeloeren! Nou koekeloer maar lekker verder...dan koekeloeren wij wel uit naar jullie terugkomst!~dikke kus van ons twee-tjes.

  • 10 April 2005 - 11:11

    Jans En Marc:

    Hallo vakantiegangers! Hoe is het daar diep onder de zee? De tijd begint nu echt te korten dus geniet er nog van de laatste weken. Wij gaan vanmiddag naar oma die jarig is vandaag. Dikke kus

  • 17 April 2005 - 09:53

    Lauu:

    Het is vandaag 17 April!
    En ik mis jullie nog steeds best wel, maar de terug komst zit er aan te komen, ergens toch wel jammer.. nog 27 nachtjes vandaag.
    dan komen jullie terug, en verwelkom ik jullie met oudekaaaaaas! jummiejummie

    Dikke kus van Lauuu

  • 17 April 2005 - 11:33

    Debbie (jaa Van Referro!):

    Haaa Roosje (en natuurlijk de bij mij bekende Vincent door de wilde verhalen van Roos ;-))
    Ik denk ik kijk eens hoe het met jullie is! Het klinkt allemaal hartstikke avontuurlijk en ben erg jaloers, ook al begint het geld op te raken: ik heb hetzelfde probleem maar dan op m'n kleine kamertje in Tilburg, dan toch liever dan toch liever duikend in Honduras ;-)
    Ik werk trouwens al een tijdje niet meer bij SAP, Joyce is voortaan de enige die er nog werkt! Len laat haar natuurlijk niet zomaar gaan ;-) Maar ik zal het niet te lang maken: ik wens jullie er nog een hele fijne dagen en misschien tot ziens!

    Liefs,

    Debbie

  • 26 April 2005 - 13:53

    Bob En Loes:

    Hallo daar! Zit hier eens naar mijn agenda te kijken (wat ik heel graag mag doen), zie ik toch dat jullie al bijna terug zijn! Dat is leuk! Dat is snel gegaan! Daar worden wij blij van! Leuke lange mail van Vincent (hij heeft de Leemhuisjes bereikt). Geeft een goed beeld van jullie trip! Ik ben er bijna de hele reis van Eindhoven naar Nijmegen zoet mee geweest. Ook wel fijn om te horen dat jullie ook wel weer terug willen hoor! Nou geniet nog even lekker, en tot (heel) snel! dikke kus!

  • 26 April 2005 - 14:58

    Jans:

    Elke dag die weer voorbij is maakt mij steeds gelukkiger, want dan is het bijna 14 Mei!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Honduras, Tegucigalpa

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2005

Da's mooi

26 April 2005

Da's reizen

27 Maart 2005

Het ideale visje

04 Maart 2005

Dieven & dagtochtjes

21 Februari 2005

Hooglanden
Vincent
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 17856

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: