Dieven & dagtochtjes - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Dieven & dagtochtjes - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Dieven & dagtochtjes

Door: Vince & Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

04 Maart 2005 | Guatemala, Quetzaltenango

Jawel!

Rare lui, backpackers. Ze "pretenderen" allemaal groen, sociaal, eerlijk, "save the world and eachother" te zijn echter als je ze samen in een hostal stopt ontwaakt de echte dief in hen. Zo missen we nu enkele liters melk en onze panhouder. Overkomelijk doch irritant.

Genoeg gezeurd, het leven gaat door en voor ons een mooi leven. Dit bestaat voornamelijk uit zeer relekste dagtripjes, soms op de fiets, naar vreemde religieuze dorpjes, warmwaterbronnen, actieve vulkanen en marktjes. Check de foto's!!

Morgen een driedaagse hijk naar San Pedro, aan het meer Atlitlan. Er is alhier dergelijk veel te doen dat we simpel volgeboekt zitten voor de komende weken. Dit is echter wel wat raar. Luxeprobleem zullen we maar schrijven.

Resume; "live is good to us". We genieten volop, van elkaar, iedereen en alles.

Blijven schrijven,
we horen al te graag van jullie!

Roosie & Vinnie

  • 04 Maart 2005 - 18:24

    Evelien:

    Hey! Het ziet er allemaal geweldig uit!!! Mooie foto's! Leuk dat het allemaal zo goed gaat.. Balen van de melk, maar dat soort verhalen heb ik vaker gehoord.. Pas vooral op je echt belangrijke zaken.. Have fun!! Lfs Evelien

  • 05 Maart 2005 - 09:22

    Lisette:

    Wauw, het ziet er allemaal zeer goed uit en zo klinken jullie verhalen ook!
    Heel veel plezier nog!
    Groetjes LIsette

  • 05 Maart 2005 - 11:28

    Willemien:

    Lieve Roos en Vincent,
    Weer prachtig die foto's. Jammer dat ik je telfoontje gemist heb Roos, maar papa heeft me bijgepraat. Laura logeert in Enschede dit weekend. Morgen 'glibber' ik erheen om haar op te halen. Dat heb je misschien al van deze of gene meegemaakt, dat het hier echt winter is, lekker glad op de weg. Tja, zo heeft ieder zijn uitstapje. Die van jullie lijkt me wel wat interessanter dan op en neer naar Twente, maar och, onderscheid moet er wezen, zou oma gezegd (kunnen)hebben. Dus veel pleizer met jullie mini-uitstapje. Ik laat het hier maar weer bij. Groeten, Mama Willemien

  • 05 Maart 2005 - 18:18

    Marc:

    Hallo allebei,
    Fijn te horen dat alles super gaat met jullie.
    Ik word nog steeds elke dag bijgepraat door jans over al jullie avonturen.
    Wel een beetje jaloers op het lekkere weer hier is t echt ijskoud.
    Geniet er maar lekker van en ik hoor en zie t wel via de site of jans

  • 05 Maart 2005 - 19:55

    Laura:

    Hallo lieve zus! ik hoorde van mama dat je gister had gebelt?? jammer dat ik niet thuis was! moet snel nog maar een keer bellen (A)
    spannend hee! die vulkaan! was dat niet eng?? nouja, ik mail je snel! mis je heel veel lieve zus! ( en vinnie natuurlijk) kusjes

  • 06 Maart 2005 - 09:29

    Cecile En Jos:

    He die Roos en Vincent!

    Jos:
    Wat ontzettend gaaf om van jullie te horen.
    En goed om te horen dat het goed met jullie gaat.
    Trouwens de verhalen en foto's spreken voor zich.
    Hier gaat het eigenlijk harstikke goed.
    Nog 5 weekjes en dan is Cecile uitgeteld en over 1,5 week hebben we een laatste ego.
    We zijn nog steeds niet helemaal zeker of het een jongen of een meisje gaat worden.
    De eerste ego zijden ze nl iets anders dan de tweede ego.
    Overigens gefeliciteerd met je broer (Rob gefeliciteerd).
    Onze Rob (broer Cecile) en Sasha zijn ook weer in verwachting.

    Cecile:
    Ik ben wel een beetje jaloers hoor als ik de foto's zo zie. Wat zijn jullie een ongeloofelijke mooie reis aan het maken. In mei zijn jullie verplicht om langs te komen en ons (Jos, Cecile en kleine Hermans) alles te vertellen. Doe voorzichtig, het gaat jullie goed en tot snel.

    Heel veel liefs Cecile en Jos

  • 06 Maart 2005 - 12:07

    Marike:

    Wow, wat een foto's! Ziet er allemaal erg spannend uit. Erg leuk om jullie reis via deze site 'mee te beleven'. Blijf schrijven en foto's sturen. Ik wil het niet missen! Ga zometen met chrissie naade ardennen. Ff flink met de voetje de sneeuw in. Op sommige plekken in Nederland lag wel 15 cm sneeuw! En eergisteren was het -11 graden. Strange ...
    Roossie; ik mis je! Wanneer komen jullie terug?

    PS: ik ben geslaagd voor het eerste deel van mijn opleiding (communicatieadviseur) jippie!!!!!

  • 07 Maart 2005 - 10:42

    Sjors:

    MOOI EEN PAAR MAANDEN KNUFFELEN!!!

    Geniet er van!!

  • 07 Maart 2005 - 12:18

    Fonny:

    Beetje jammer van de panhouder en de melk maar dat mag de pret niet drukken. Zo te zien en lezen vermaken jullie je wel.
    Heel veel pleziet nog!
    Fonny

  • 07 Maart 2005 - 12:18

    Fonny:

    Beetje jammer van de panhouder en de melk maar dat mag de pret niet drukken. Zo te zien en lezen vermaken jullie je wel.
    Heel veel pleziet nog!
    Fonny

  • 08 Maart 2005 - 13:11

    Maaike:

    We vonden het erg leuk dat jullie gebeld hadden. Hebben we toch even bij kunnen kletsen over jullie avonturen en 'die van ons'. Gave foto's zeg, die spreken echt tot de verbeelding! Ik mail donderdag als we weer wat nieuws hebben van het front. Kus Maaike

  • 08 Maart 2005 - 19:29

    Marc:

    HAllo reizigers,
    bedankt voor jullie kaart heel erg leuk.
    groetjes van jans en ik

  • 09 Maart 2005 - 23:46

    Familia Dubaatchi:

    Een backpacker vindt melk dus ook lekker; hopelijk tegen het bedorvene aan en komt de diefstal hem zuur te staan; relativeer relativeer zonder melk en zonder panhouder (wat dat dan ook is!) valt toch wel een last van je schouder;
    Roos : enjoy your boy
    Vince : make your wife your life.
    It's no good crying about spilled milk, so have fun.

    I don't wish you were here, but that I was there!

  • 11 Maart 2005 - 12:14

    Linda:

    HI Vincent en Roos!!

    Wat een gave foto's en verhalen. Echt geweldig! Geniet er ontzettend van en maak er een fantastische tijd van.
    Ik ben jaloers dus geniet er ook voor mij van, ik heb tenslotte ook voor jullie goed carnaval gevierd haha!
    liefs linda

  • 13 Maart 2005 - 17:40

    Sebastiaan (of Rob...?):

    Hola,

    Bedankt voor jullie kaart. Volgens mij heb je die kaart verstuurd voordat we jullie een verslag van c'val hadden gemaild hè? Maar als je toch nog behoefte hebt aan méér roddels dan hoor ik het wel. Hier alles flex. en de baby houdt zich koest en groeit lekker eigenwijs door. Dat ie groeit da's zeker want Maaike d'r humeur verandert met de kilo....tja. Gelukkig kunnen we daar dan 's morgens bij de weegschaal wel om lachen. Afgelopen week hebben we het hartje gehoord door de luidspreker en dat klinkt wel apart. Na 2 weken ernstige vorst en sneeuw wordt het komende week weer 15 graden. Kunnen de krokusjes het nog een keer proberen... Nou toedeloe en groetjes, ook van Maaike.

  • 15 Maart 2005 - 11:09

    Jans:

    Hey, Hier is de eerste lente-dag begonnen, heerlijk. Ik hoorde dat jullie bruine tintje verloren is gegaan? Maar snel weer een nieuwe kweken dan maar!
    Have fun...
    Zi Za Zusje

  • 15 Maart 2005 - 11:48

    Anouk:

    Ik ben echt jaloers als ik naar jullie foto's zit te kijken. Geniet nog heel veel van jullie reis en dat jullie nog maar veel mooie plekjes kunnen bewonderen!

  • 16 Maart 2005 - 17:28

    Zi Za Zusje:

    Hola hermano grande,
    Yo puedo tal manera pedacito pequeno espanol. La primavera se empieza. Hoy bien otra vez tenido asi alli empieza lo que venir. Hagale no obtiene un pedacito ni. inmediatomente puedo poder espanol todavia mejor entonces to que usted.
    Lo saludes su hermane.

  • 25 Maart 2005 - 09:46

    Marc:

    Zo wat een weertje zeg!!!! We hebben nu bijna net zo,n lekker weer als bij jullie.
    Ik denk schrijf maar weer eens wat want het is zo rustig hier.
    Vanochtend hebben we de papieren voor onze casa getekend alles was goed.
    Nou tot mijn volgende bezoek.
    gr marc

  • 27 Maart 2005 - 08:09

    Bob En Loes:

    Heee, dag leuke lieve mensen, hier nog maar eens een berichtje van Bob en Loes. We hopen dat t jullie nog steeds voor de wind gaat.....dat jullie elkaar nog niet beu zijn....en dat het fietsen ook goed blijft gaan. Maar aangezien jullie laatste berichtje daarover niet veel verkeerds zegt gaan wij er maar vanuit dat alles onder controle is daaro! Mocht dit niet het geval zijn, neemt u dan zo snel mogelijk contact op met broer Bob. In het Hollandse hebben we niets te klagen...het weer is in 2 weekies van -20 naar bijna +20 gegaan...dus wij zijn blij! Daar komt bij dat Sydney nu zeker is, dus dat is natuurlijk ook iets om me heel erg op te verheugen. Wel heel spannend, en ik zal ook wel mensen gaan missen (met Loesje in het bijzonder natuurlijk), maar ik denk dat ik ze daar wel van jetje kan gaan geven....dussss
    Jongens...geniet ervan! dikke kus van Bob en Loes

  • 31 Maart 2005 - 12:35

    >>MARC P.<<:

    1 Tip: Niet te veel van de San Pedro cactus snoepen, want dan gaat het helemaal fout!

    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Quetzaltenango

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2005

Da's mooi

26 April 2005

Da's reizen

27 Maart 2005

Het ideale visje

04 Maart 2005

Dieven & dagtochtjes

21 Februari 2005

Hooglanden
Vincent
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 17851

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: