21 november... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu 21 november... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

21 november...

Door: Vince

Blijf op de hoogte en volg Vincent

18 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

...vertrekken we om 12h15 richting Havana!

Jippie!

  • 18 Oktober 2004 - 10:14

    Lautje:

    Nou, gister lekker gegeten, en link gekregen, dan wil ik tot 1 berichtje achter laten, al is het er maar eentje, zo van.. even :P

    IK GA JULLIE MISSEN!!
    Koooesjje Laura

  • 05 November 2004 - 12:35

    Roosie:

    Het aftellen is nu toch wel echt begonnen, nog 16 nachtjes slapen en dan gaat het grote fietsavontuur beginnen!

  • 06 November 2004 - 21:32

    Michelle :):

    hee, uhm heel veel plezier met jullie fietstocht:P enzo?
    en en ..veel plezierr dus :D.. Bye byee..

  • 06 November 2004 - 21:33

    Michelle :):

    hee, uhm heel veel plezier met jullie fietstocht:P enzo?
    en en ..veel plezierr dus :D.. Bye byee..

  • 06 November 2004 - 21:33

    Michelle:

    Sorry! 2 keer..

  • 18 November 2004 - 18:19

    Jans:

    Ben ik de 1e?

  • 18 November 2004 - 18:21

    Jans:

    o' nee

  • 18 November 2004 - 18:22

    Jans:

    Moet ik mijn broertje voor de derde keer zo lang missen....

  • 20 November 2004 - 12:16

    Lautje:

    nu nog maar 1 nachtje slapen!
    het etentje gister was trouwens wel echt gezellig :)

  • 20 November 2004 - 19:42

    Debbie:

    Dag lief collega'tje!!

  • 21 November 2004 - 07:39

    Anouk G:

    Ik wens jullie allereerst natuurlijk een goede reis, en verder onwijs veel plezier, geniet er van, enne... fiets ze!!

  • 21 November 2004 - 10:36

    Joyce:

    Half twaalf... dan zitten jullie vast nu zo ongeveer in het vliegtuig en ben je erachter gekomen dat je buurman dikker dan gemiddeld is en deels jouw plekkie inneemt. Of er zit een gezin met kleine kids achter je waarvan de beentjes rechtvooruit in je stoel prikken hihihi... Heeel erg veel plezier gewenst! Geniet ervan, ik ga het hier zeker in de gaten houden! kussen en knuffels!

  • 21 November 2004 - 19:10

    Willemien:

    Nou meid goede reis, ik hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad :).

    Spreek je snel over de telefoon of mail!

    Groetjes mama

  • 21 November 2004 - 20:32

    Colinda:

    Ik hoorde van wat perikelen op het vliegveld, hoop dat jullie de rest van de reis hebben kunnen ontstressen! Vanaf nu genieten maar!
    Liefs, Colinda

  • 22 November 2004 - 08:43

    Evelien:

    Onwijs veel plezier!!!!

  • 22 November 2004 - 11:23

    Marc:

    Hallo vince en roos al aangekomen!!!! wou jullie ff een fijne tijd toewensen en vince van harte gefeliciteerd

  • 22 November 2004 - 18:13

    Jans:

    HIEP HIEP HOERAAAAAAAAA! Vinnie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hoop dat je een fijne verjaardag hebt en tevens de eertse dag van jullie reis,
    Liefs je ZiZaZusje

  • 22 November 2004 - 18:27

    Frie & Jose:

    Vincent van harte gefeliciteerd met je 29ste verjaardag. Hopenlijk in een mooie ambiance in het warme Havanna.Ook Roosie gefeliciteerd met je jarige kanjer.volgens de mail zijn jullie goed aangekomen , dus na een moeizame start toch wat pos. Groetjes MaPa

  • 22 November 2004 - 18:47

    ROOSIE EN VINNIE:

    hallo lieve allemaal, wachtwoord vergeten dus we hopen eigenlijk stiekem dat een van jullie op deze site aan het kijken is of aan het posten, leuke berichten tot nu toe
    heeft iemand toevallig een idee wat het nummer is dat je kunt bellen om collect te bellen...

  • 22 November 2004 - 18:51

    Gudule:

    Ook vanuit de States volgen we jullie grote avontuur met veel interesse !! Heel veel plezier en Vincent .. proficiat !
    Peter, Gudule + kids

  • 22 November 2004 - 21:14

    Lautje:

    Nog even snel,, GEFELICITEERD VINNIEE!

    En lievve Roosje! ik mis jou oook heel erg nu al! maar onthoud de Sister-Power! ik zit in jou rugzakje! en mijn hartje zit in jou rugzakje! Dus ik ben bij jou.. en jij bij mij! :D

    Kuuuus Van Je lievee zuuuss...!!

  • 22 November 2004 - 21:23

    Jans:

    Ha Roosie en Vinnie,
    Heb voor jullie even gekeken naar het collect call bellen vanuit Cuba. Vanuit een aantal landen kun je niet collect call bellen via een Nederlands direct nummer maar via een lokale operator en daar is Cuba een van. Je moet dus via de lokale operator collect call bellen naar nederland. Ga nog ff verder zoeken.
    Gr Jans

  • 23 November 2004 - 08:56

    Maartje:

    Ola Vincent & Roosmarijn,
    Havanna, 30 gr. en zon!! Vet cool zou ik zeggen, maar ik zeg Vet Hot aan de strot ^_^ We zullen je heel erg gaan missen hier, Vin. Binnenkort gaan we een keer (iig ik) iets eten in Bistro Sjartlot (jeck) ik zal een hapje voor jullie proeven ;p Nou smeer je in en fietsen maar, ik ben jaloers!! Enjoy! Maartje

  • 23 November 2004 - 12:43

    Eva:

    Hallo Luitjes,

    Ik hoor dat jullie goed zijn aangekomen en nu dus waarschijnlijk aan het fietsen onder de Cubaanse zon. Vince nog gefeliciteerd met je verjaardag! Roosje ik ga je ontzettend missen!

    Liefs Eva

  • 23 November 2004 - 13:41

    Margriet:

    En fietsen jullie al heerlijk in het zonnetje??

    In ieder geval veel groeten en plezier uit Oisterwijk.. ook van Leonie en Dorus!!

  • 23 November 2004 - 17:07

    Reupley:

    Hallo hallo,
    Goed aangekomen zie ik. Dat doet me deugd. Waarschijnlijk hebben jullie nu wel de eerste kilometers in de benen. En zadelpijn ook... ;) -x- Reupley

    NB. Fijn hoor, mijn muziekboek terug :)

  • 23 November 2004 - 18:57

    Chantal:

    Hola, qué tal? Hoop dat jullie veilig zijn aangekomen en nog geen lekke banden hebben gehad... Ga je missen. Veel plezier en tot mails liefs en un beso Chant

  • 24 November 2004 - 14:32

    Laura:

    Roosjee! Vinniee,,!

    Hoe is het nu met je :P?

    Ik mis jullie :(

  • 26 November 2004 - 18:18

    Marike:

    Zet 'm op jongens!
    Roossie, ff doorbijten met die heimwee.

    dikke kus

  • 27 November 2004 - 21:40

    Leemhuisjes:

    we hebben net van harry gehoord hoe we jullie kunnen berijken leuk om op deze manier contact te hebben en bij te houden waar jullie zitten we vieren op dit moment jenny haar verjaardag voor nu groetjes van tom en de rest van de leemhuisjes

  • 01 December 2004 - 17:35

    Rob Uit Eindhoven:

    Yho, Roos en Vinnie....ben erg benieuwd naar de foto's die hopelijk gaan komen. En denk maar: na een berg opgefietst te zijn mag je afdalen he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2005

Da's mooi

26 April 2005

Da's reizen

27 Maart 2005

Het ideale visje

04 Maart 2005

Dieven & dagtochtjes

21 Februari 2005

Hooglanden
Vincent
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 17887

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: