Fietsuh! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Fietsuh! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Fietsuh!

Door: Vince / Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

24 November 2004 | Cuba, Havana

Hallo lieve allemaal!
Vanuit een stralend Havana!
Al liep het de eerste paar dagen een beetje stroef door wat opstartprobleempjes )alsnog een kapotte fiets teruggekregen van Iberia...) en een hele hoop heimwee aan roosies kant, nu gaat alles een stuk beter!

We zitten in het Hilton onder de casas particulares, zes hoog, met uitzicht op het Capitool!!

Morgenvroeg gaan we los op de fiets, die van Roosie is in orde gemaakt,richting het Westen. We krijgen al drie dagen hulp van Jon en Vivian. Jon komt uit Noorwegen en verblijft hier in de winter met zijn Cubaanse vriendin. Ze maken het leven een stuk aangenamer en zijn erg behulpzaam.

Verder allebei in goede gezondheid, missen jullie wel enorm maar zijn nu aan het genieten.

Alle liefde en de wereld,
Roos en Vince

• 24 November 2004 - 21:43

Maaike:

Hé hallo,
    Fijn om te horen dat het nu goed met jullie gaat. Leuk dat we een sms-je terugkregen. We wisten niet zeker of jullie een mobilo bij je hadden. Hier gaat het allemaal z'n gangetje, goed dus...!
    veel liefs,
    Maaike

• 24 November 2004 - 21:54

Laura En Mama:

Leuk dat berichtje! :)

Mama en ik missen jullie ook heel erg!

Veel plezier nog, en fiets ze morgen!!

Kusje Laura en mama

• 24 November 2004 - 22:09

Jackel:

Roos en Vince heel veel plezier op de fiets... GAAN!
    Fantastisch om jullie zo te volgen!
    Groetjes, Jackel

• 24 November 2004 - 22:55

Ingrid En Peter:

Hoi Roos en Vincent,

ik was met Gudule in gesprek toen het plotseling tot me doordrong dat jullie al vertrokken waren. Toch nog gemist!
    Gelukkig kunnen we jullie op deze manier volgen en af en toe wat laten weten.
    Goeie reis en...hasta la vista.

• 25 November 2004 - 17:54

Jans:

Ha Vinnie en Roosie,

Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie. Zijn een beetje jaloers op jullie omdat het hier steed kouder begint te worden. Geniet er maar van.

Dikke kus mama papa en jans

• 27 November 2004 - 14:43

Lauu:

Het word inderdaad steeds kouder hierr! en bij jullie super warm!

Ik denk dat jullie al wel opweg zijn met de fiets nu een stukje :o Laat maar snel weer is weten waar jullie zijn, want ik mis je!!

• 28 November 2004 - 13:11

Judith!:

hola!
    super om te lezen dat het allemaal goed met jullie (en jullie fietsen!) gaat..! hier ook alles goed.. gisteren voor de 3de keer het speulgoed festival gewonnen.. dus we gaan weer een cdtje maken..Geniet.. en tot mails..judith!

• 28 November 2004 - 14:47

Loes En Bob:

Hallo leuk stel! Wij zijn heel trots op jullie....en wensen jullie bij deze een hele fijne doorreis! We houden jullie op de hoogte van ons "saaie" Hollandse leventje....als jullie ons maar op de hoogte houden van jullie gefiets daaro! kus

• 28 November 2004 - 15:18

Frie@jose:

Gewonnen!!!!! op het liedjesfestival met jullie band. Janneke op de tweede plaats en wij niks . Hoe gaat het met de eenzame fietsers van wind af ? wat is het daggemiddelde van roosjes fietscomputer?
    Gr.

• 29 November 2004 - 12:07

Joyce Van Helfteren:

Ha Roosie!!

Hier een mailtje van de oud-collega's bij Referro!
    We missen je wel hoor, maar ik lees dat jij ook wel een beetje heimwee hebt gehad, hopelijk is of gaat het snel over. Verder natuurlijk als nog onwijs veel plezier en nog super bedankt voor de kadootjes voor mijn verjaardag. Ik heb lekkere parfum gehad en een hele mooie ketting, heb hem nu aan en hij staat geweldig!
    Maar ik zal je niet te lang ophouden verder. Groetjes van ons allemaal ook aan vincent en veel fietsplezier!!!

Liefs Debbie, Sander, Joyce en Roger en Bas

• 29 November 2004 - 19:36

Natasja:

He kanjers.
    Goed te horen dat jullie op bestemming zijn en nu ook aan het fietsen zijn. Geniet-se en tot mails.
    Dikke kus,

Dikke kus,
    Natas

• 30 November 2004 - 19:17

Klaas En Marjanne:

leuk jullie in het hilton, vlak bij het copitool. waren wij ook, ik zie het voor me. hoe gaat de reis. toch ook naar trinidad en santiago?
    vonden wij te gek!!!!
    heel veel plezier, we volgen jullie

• 30 November 2004 - 21:42

Lauu:

Ik mis jullieehiee!

en roos. jongens zijn stom.

vooral:

Mr "vlak voordat jullie weg gingen."

sukkel :D

• 01 December 2004 - 18:56

Sebas&Maaike:

Hallo fietsers,
    Wij gaan lekker skiën....
    We gaan de tweede week van de kerstvakantie naar Oostenrijk met Sjors en Carola. We hebben dit zaterdag besloten en hebben er ontzettend veel zin in, nu nog even een huisje reserveren..
    liefs uit Den Bosch,
    broer en vriendin