Centre Parcs - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Centre Parcs - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Centre Parcs

Door: Vince / Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

04 December 2004 | Cuba, Viñales

De eerste kilometers zijn gemaakt! Jawel! 'T zijn er niet veel maar daar hoor je niemand over Prima!

Allerlei leuke weggetjes met huisjes daaraan en daartussen mooie natuur volgens elkaar moeiteloos op. Net Centre Parcs. T'is hier heerlijk, zo'n 25 graden en door de (zee)wind aangenaam warm. Net Centre Parcs.
Op Cuba heb je toeristen en locals. Een local woont op Cuba en een toerist niet. Een local heeft geen geld en een toerist wel. Een local heeft geen last van muggende bultenjeukers en een toerist wel. Dit alles maakt ons toerist. Da's nie handig want nu staan we de gehele dag, met de rest, met onze portemonnee open, net Centre Parcs. Nu kennen we dit principe al van Schiphol dus dit is voor ons geen probleem!
Bounty-eilandjes zijn er voldoende, net Centre Parcs, en vervelen noooit. De eerste is net ingekopt en er staan er nog twee op de agenda. Het westen van Cuba is ondertussen wel uitgekamd en we zijn onderweg naar de Varkensbaai om via Cienfuegos naar Trinidad te rijden. Dan zien we wel weer want d'er komt vast toch wel iets anders van. Het fietsen in bergen is behoorlijk vermoeiend wel. We hebben het voornemen om te gaan goermetten met kerst, net Centre Parcs.

Rest alleen de vraag...
Hoe is het met jullie?

Alle liefde en pure groeten,
Roos & Vince

• 04 December 2004 - 11:16

Lauu:

Whoe! Jaloers! bounty-eilanden :| wil ik ooook
    het is hier zo koud.. brrr!

net center parks.. doe maar luxe,,

en hier.. alles geweldig :D

xxx Lauu Papa en mama

• 04 December 2004 - 14:13

Willemien:

Dag lieve Roos,

Leuk je lange e-mail. Ik zal op de mail een persoonlijke reactie geven.
    Dag lieverd,
    Mama

Ook natuurlijk veel groetn van papa, Lau en Bob en ook voor Vincent veel groeten.

• 04 December 2004 - 16:06

Chant:

Holaatjes,
    Klinkt allemaal errug lekker en jeukerig... Uiteraard heel jaloers! Geniet ervan en hou ons op de hoogte. Liefs en een beso Chantal

• 05 December 2004 - 14:57

Sint:

Roos en Vince
    De sint zat te denken, wat hij jullie kon schenken. Maar hij kan jullie niks geven, want Amerigo ligt in een hoekje te beven. En de pakjesboot kan niet naar Cuba varen, ook daarvoor moet de Sint veel te lang sparen. Hij wil jullie wel heel veel plezier wensen, en ontmoet maar veel leuke mensen. Sint en zijn knechtje

• 06 December 2004 - 13:30

Eva:

Goed te horen dat jullie het naar jullie zin hebben! Hier is het duidelijk minder warm. En zijn jullie al super gespierd en een top conditie?

Liefs ,

Eva

• 07 December 2004 - 21:33

Laura & Mama:

Heee zus, hee vince!

Wat leuk zeg van die boot! Ziet er allemaal Geweldig uit, ik ben jaloers!! hier alles nog steeds zn gangetje.. :)

en roos, G is nu al verleden tyd!! haha :)
    Sisterpower!

Kuuuuus Laura & Mams

• 09 December 2004 - 10:02

Ingrid En Peter:

Cienfuegos komt voor in een liedje van Ibrahim Ferrer (Buena Vista Social Club): Cienfuegos Tiene Su Guaguanco. Ik stel me nu zo'n beetje voor dat jullie al pedalend door het heerlijke weer, met in je neus de heerlijke subtropische geuren, begeleid worden door de klanken van dat soort Cubaanse muziek, als je van dorp naar dorp fietst. Doet me aan Curacao denken, nog leuker dan Center Parcs.
    We hopen dat het jullie goed blijft gaan. Geniet ervan!

• 09 December 2004 - 18:29

Ramona:

Klinkt super allemaal... ben vooral jaloers op de 25 graden...

Geniet ervan!

liefs Ramona

• 10 December 2004 - 09:30

Jans:

Hey Vince!
    Ons huisje is verkocht!! Balen, Op naar ons volgende stekkie.
    Liafs je zusje

• 13 December 2004 - 21:05

Maaike&Sebas:

Hallo daar,
    Hoe is het daar in Cuba?
    Wij zijn dit weekend naar Brussel geweest; alles in kerstsfeer, lekker biertjes gedronken, rond geslenterd, kortom we hebben het heel gezellig gehad saampjes.
    liefs broer en vriendin

• 13 December 2004 - 21:42

Karin:

Het wordt wel koud zo zonder jullie in Nederland. Ik heb nog eens naar de rekening gekeken... maar helaas, ik houd het maar bij salsa dansen in Nederland..

• 17 December 2004 - 17:21

Bob:

Lekker weer, leuk gezelschap, gourmetten met kerst, mooie baaien......waar hebben jullie dat eigenlijk allemaal aan verdient?:) Nee hoor, klinkt allemaal erg cool! Ik geniet stiekem ook wel een beetje mee....nou ja....een heel klein beetje dan.......heel veel plezier...pas goed op elkaar! Groeten die kleine bruder..

p.s. hoe het hier is? Nou....de dagen kruipen voorbij....zoals door velen al gezegd:het is koud.....en we missen jullie...maar zoals ene Harry McDonald Leemhuis wel eens zegt: je hoort ons niet klagen hoor, aleen maar kreunen!

• 21 December 2004 - 13:22

Lauu:

Vandaag 1 maandje Roos en Vinnie opreeiss!!!

Kuuuuus

• 21 December 2004 - 21:22

Harmen:

he mensen daar waar het niet vriest, alles nog naar de zin?
    effe checken of jullie ook nog wat actief zijn daar er al een tijdje weing nieuws is onder de zon. wij gaan lekker gourmetten met kerst.
    fijne dagen alvast en tot hoors

groetjes
    kaat en harmen

• 21 December 2004 - 21:58

Hans (Merieke, Lisa,David,Judith):

Voor het eerst melden wij ons op deze site! Je ma houdt ons goed op de hoogte. It will be lonely this Christmas....
    All is well, lots of love from Familia Dubaatchi!

• 22 December 2004 - 10:04

Jans:

Ha vinnie en roos,
    Bij deze een trieste mededeling vanuit Drunen. Happer is gisterenavond aangereden. Misschien hebben ze in Cuba een leuk happertje nemen jullie die dan mee? Liefs Jans