Buiten Westen - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Buiten Westen - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Buiten Westen

Door: Vince / Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

22 December 2004 | Cuba, Viñales

Dank je wel voor alle leuke berichtjes; wij hopen dat jullie zo bij ons blijven tijdens dit avontuur!

We zijn meer westelijk geraakt dan we dachten: tijdens een wandeling door een vallei wordt ons een zeiltrip aangeboden! Jawel! Daarvoor moesten we praktisch naar het meest westelijke punt van Cuba fietsen waar een 44 voets zeiljacht lag te wachten voor een tour langs meerdere prachtige eilanden. Letterlijk en figuurlijk buiten westen geraakt. Wat een wereld! We vieren zodoende kerst en Oud&Nieuw op het water met alle luxe en vriendelijkheid van Keith & Christine, twee Engelsen uit Southhampton die zo'n 5 tot 10 jaar van hun leven hebben gewijd aan BlueWater Cruising; OK MOOI!! En daar maken wij nu deel van dankzij hun onuitputtende gastvrijheid...HOERA!!

Vanuit Cayo Largo een waanzinnige kerst toegewenst met alle warmte en liefde!

Alle liefde en de wereld,
Roos & Vince

ps
E-mailen blijft een ramp op het ge-isoleerde Cuba; persoonlijke berichten zijn haast onmogelijk op dit moment. In Mexico wordt een inhaalslag gemaakt.

  • 22 December 2004 - 20:02

    Laura:

    ook al heb ik jullie net nog op msn gesproken, ik mis jullie heel erg! en met de kerst denk ik aaan jullie! dikke kus! Laura!

  • 22 December 2004 - 20:19

    Cecile En Jos:

    Ha die Roos en Vincent.
    Alvast plezierige kerstdagen en een goed uiteinde van 2004.
    En natuurlijk al het beste voor 2005.
    Groeten Jos
    ps Met Cecile gaat alles top en naar verwachting!

  • 22 December 2004 - 21:02

    Joyce:

    hej mop!
    tis hier dan wel koud, maar ook heel gezellig hoor! Chan en ik gaan volgende week zelfs de hele woonkamer opnieuw in de verf zetten.. en nee hoor! twordt niet rose! Super dat jullie met zoveel gastvrijheid ontvangen worden, geniet er van. Fijne feestdagen! kussie

  • 23 December 2004 - 08:10

    Eva:

    Oke,doe maar lekker luxe! Op een jacht! Dat wordt dus wel een leuke kerst. Ik mis inderdaad de persoonlijke mail maar dat komt dan wel in het nieuwe jaar. Geniet volop!

    Liefs,

    Eva

  • 23 December 2004 - 08:36

    Jannie:

    Hallo!!
    tot nu toe krijgen jullie wel mooie beloningen voor al die kilometers! Heel veel plezier op de Carribische zee, en als je de Piraten ziet, doe ze maar de groeten!

    fijne kerst en alvast een heel gelukkig Nieuwjaar

    jannie

  • 23 December 2004 - 18:48

    Klaas En Marjanne:

    leuk weer wat van jullie te lezen. wat heerlijk allemaal, zo vrij en blij te kunnen toeren.
    fijne kerst(niet zeeziek worden!) en alle goeds voor 2005!

  • 24 December 2004 - 09:12

    Eef:

    Lieve Roos en Vinnie!
    Ik wilde jullie even hele fijne kerstdagen en een enorm goed begin van 2005 toewensen! En roos: dikke zoen! Ik mis je! Onwijs veel plezier nog!! Lfs Eef

  • 24 December 2004 - 18:11

    Marc:

    Hallo roos en vince.
    FF de kerstwensen hier vanuit t zonovergoten drunencity!!!!!!!!!
    komen jullie ook nog met wat fotootjes op de site van Keith en christine.

  • 24 December 2004 - 18:46

    Sebas&Maaike:

    Ook vanuit het regenachtige Den Bosch willen wij jullie hele gezellige kerstdagen toewensen. We zijn erg jaloers op jullie zeilavontuur....
    heel veel liefs van die 2 uit the city

  • 25 December 2004 - 09:25

    Frauke:

    Hallo lieve Roos en Vincent,

    Ik ben bij mijn ouders in Schagen voor de oerhollandse kerstviering.
    En mijn vader wees mij op jullie site...ik wist niet eens dat jullie al zo snel vertrokken waren!!
    Dit korte verhaaltje wat ik nu zo even lees klinkt GEWELDIG.Zo heerlijk om samen weg te zijn en in overvloed te kunnen genieten van een land, de mensen en elkaar.Het leuke van mijn reis vond ik vooral de onverwachte dingen die kunnen gebeuren..zoals deze, oud en nieuw 2004/2005 op een boot!! Geniet er maar lekker van en nog heel veel plezier verder.

    Dikke knuffel, nicht Frauke

  • 25 December 2004 - 14:02

    Laura:

    Hallo lieve zus en vinnie!
    Fyne kerstdaagjes toegewenst van iedereen hier thuis! Vanavond gaan we gourmetten, en waarschijnlijk iets van jullie horen! Ik mis jullie heel veel! Dikke kus Lauw Mevrouw!

    Viihiiinceeee... hee.. hoe IS het nu met je?

  • 25 December 2004 - 14:33

    Loesje En Bob:

    Lieve Roos en Vinnie!

    jee wat een gaaf verhaal zeg! ben blij om te horen dat jullie het zo na de zin hebben. Ik wens jullie hele bijzondere kerstdagen en dat gaat zeker lukken!hele dikke kus en knuffel van ons

  • 26 December 2004 - 09:53

    Marike:

    he hallo, voor zover nog haalbaar. fijne kerst! chris en ik zijn net teurg uit zuid-afrika. het was super! lekker warm, veel groet beesten en prachtige natuur. Maar tegen zo'n bootreis kan ik niet op zeg! wat leuk voor jullie. tot volgende keer!!!

  • 27 December 2004 - 09:31

    Chantal Stevels:

    Lieve Roosie en Vinnie,
    Leuk te lezen dat jullie vrienden maken met van die leuke speeltjes, haha (had ook niet anders verwacht). Ik hoop dat de kerst gezellig was, zonder het thuisfront. Ben wel jaloers hoor, hier is het weer bere-koud echt Nederland. Heel veel plezier, geniet er lekker van, mis jullie!
    Liefs Chant

  • 27 December 2004 - 21:18

    Kim:

    Gaaf zeg een jacht,geniet er maar van! En ik wens jullie een geweldig, leuk en veilig 2005!

    Dikke knuf!

  • 27 December 2004 - 22:41

    Dubaatchi:

    Hoi ViRo!
    We hebben zojuist 3e kerstdag lekker afgesloten met een diner in de Briketterie in Helmond, samen met jullie (schoon-?)ouders. De avontuurlijke zoon schreef aan zijn ouders :
    no mun, no fun, your son.
    Zijn vader schreef terug :
    that's sad, too bad, your dad.
    Have Fun

  • 28 December 2004 - 12:05

    Erik P:

    Klinkt als... genieten... daar voor jullie.
    Voel je thuis!!
    En dat het in het komende jaar minstens zo mooi wordt, groeten!

  • 31 December 2004 - 14:46

    Joyce Van Helfteren:

    Beste Roos,

    Ik lees dat je het allemaal super naar je zin hebt, maar ik had ook zeker niet anders verwacht! Neem aan dat je spaans al aardig verbeterd is!
    Mijn vraagje is eigenlijk of je moeder mijn samenvattingen etc. op zou kunnen sturen want mij zusje heeft die net nu nodig voor school. Probleempje dus. Mijn thuisadres;
    Joyce van Helfteren
    Kamillehof 2
    5044 AM tilburg

    Daarnaast natuurlijk de allerbeste wensen voor 2005! en geniet er nog maar even van!

  • 31 December 2004 - 14:52

    Laura:

    Hee zus, en vince natuurlijk.

    We gaan al bijna het nieuwe jaar in, en stiekem mis ik je heel erg veel! ik ga vannacht naar de sterren kijken! :D en dan doe jij dat ook! en dan.. sisterpower.. ik hou van jou!

    Kusje Laura

  • 31 December 2004 - 15:53

    Willemien En Harry:

    Dag lieve Roos,
    Jullie zijn vast nog aan het zeilen. Dan lees je dit pas na oud en nieuw, maar dat maakt niks uit: het jaar duurt nog heeeel lang. Van papa en mij veel groeten en nog veel meer allerbeste wensen voor een schitterende voortzetting van jullie reis. Het is voor ons wel even wennen: oud en nieuw beginnen we met z'n twee-tjes en in de loop van de avond komen Willem en Katrien langs en dan gaan we door naar de Dubachi's. Laura is met Sanne oud en nieuw vieren. Dat wilde ze graag. Ze had er veel zin in. Ik heb net wat oliebollen gebakken. Met wat zout erbij hadden ze nog lekkerderer gesmaakt.
    Nou kinders, dat was het weer even. het ga jullie goed.

  • 31 December 2004 - 15:55

    Willemien:

    Vincen,
    Je naam stond er niet bij, maar het laatse berichtje met alle wensen is natuuuurlijk ook voor jou bedoeld!!!!!!!!!!!!!
    DaaaaaaaaaaaaaG

  • 01 Januari 2005 - 12:46

    Marc & Janneke:

    Hallo reizigers,
    Hier vanuit het koude oliebollenlandje een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst en veel plezier in mexico.
    p.s. doen jullie maar een extra nieuwjaarsduik wij vinden t te koud bbbrrrrrrrrrrrrr

  • 01 Januari 2005 - 17:12

    Colinda:

    Hee jullie twee,
    De allerbeste wensen voor 2005!! We zijn er hier al goed aan begonnen, hopelijk jullie ook daar! Geniet er van verder!
    Liefs, Colinda

  • 01 Januari 2005 - 18:32

    Gudule:

    Hi Roos en Vincent,
    HAPPY NEW YEAR vanuit de de USA. Jullie genieten, dat is wel duidelijk! Wij hebben hier ook uitzonderlijk zacht en zonnig weer op het moment ... alleen het luxe zeiljacht ontbreekt nog! Wij zijn gisteravond al sjoelend met vrienden het nieuwe jaar ingegaan. Alle goeds op jullie verdere trip toegewenst.
    Dag,
    Peter/Gudule/kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Viñales

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2005

Da's mooi

26 April 2005

Da's reizen

27 Maart 2005

Het ideale visje

04 Maart 2005

Dieven & dagtochtjes

21 Februari 2005

Hooglanden
Vincent
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 17883

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: