Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar!! - Reisverslag uit Viñales, Cuba van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!!

Door: Vince / Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

01 Januari 2005 | Cuba, Viñales

Een eiland met daarop een dozijn all-inclusive hotels heeft zo z'n voordelen...zeker als je ervoor ligt ge-ankerd met een zeiljacht! Zodoende nu voor de verandering eens een internetverbinding die staande houdt om iedereen een onwijs nieuwjaar te wensen!

Het zeiltripje blijft zich maar verlengen door allerlei obstakels (luxeprobleem) en zodoende ook "maar" oud&nieuw gevierd tussen de Cubanen en BlueWaterCruisers...Jawel!!

Al het beste en tot snel!

Roosie & Vinnie

ps.
De berichtjes op de website zijn super en worden hier maar al te graag gelezen!
Binnenkort foto's om van te snoepen...

• 01 Januari 2005 - 21:01

Thuisfront:

Hallo Lieve Roosie & Vinnie! Bij ons beginnen de oliebollen te zakken. Helaas geen miljoenen gewonnen met de staatsloterij..! Dus voor ons geen bootje aan een baai. Voor jullie gelukkig wel.. :D

We houden van je, Kus Harry, Willemien, Bobje & Lautje

• 01 Januari 2005 - 22:11

Natasja:

Hoi lieverds,
    De allerbeste wensen voor 2005! Wij hebben een geslaagde oud-en-nieuw viering in het Bredase achter de rug. Zo te lezen zijn jullie het nieuwe jaar ook goed gestart. Nog heel veel plezier en ik ben errug benieuwd naar de foto's.
    Heel veel liefs,
    Natas

• 02 Januari 2005 - 09:44

Eva:

Hoi, Als jullie mijn sms niet hebben ontvangen dan willen wij jullie als nog een geweldig 2005 wensen.

Liefs Eva en Mertijn

• 02 Januari 2005 - 09:45

Eva:

Oeps Martijn dus

• 02 Januari 2005 - 16:02

Jose & Frie:

Hallo kids
    Nieuwjaar, feest, Bas en Maajke op wintersport . De telef. verb. was niet te verstaan dus een onwijs goed 2005 en dan vooral de eerste 5 maanden. De rest zien we wel . we zijn wel benieuwt naar jullie vervolg na het zeeavonteur.

• 02 Januari 2005 - 19:44

Pieter:

Ha Roos en Vincent!

Een heel erg gelukkig 2005!
    Dat jullie nog maar veel plezier mogen hebben de komende maanden!
    Groetjes, Pieter

• 04 Januari 2005 - 21:00

Jans:

Hallo,

Hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad. Nu weer op de fiets als ik het goed heb bijgehouden in mexico? Jullie hebben wel weer genoeg geluierd. Vince: heb je trouwens ook nog free willie's gezien? Veel plezier in mexico!
    Liefs Janneke

• 06 Januari 2005 - 11:13

Meike:

He Cruisers!

Nog steeds de fiets verruild voor een zeilschip? Ik zou het ook wel weten. In ieder geval wens ik jullie alle goeds en geluk in 2005!

Tot ergens in het nieuwe jaar, ik kijk er nu al naar uit.

Liefs Meike

• 06 Januari 2005 - 12:52

Bob:

Erg goed te horen dat jullie aan het genieten zijn van al die luxe aan zo'n patserbaai! Nu dus echt bikkelen (lees: het echte fiets werk).....zal jullie vast ook heel goed af gaan! Doe het, ondanks de te nemen bergen, rustig aan en vergeet niet van elkaar te genieten! Een hele dikke kus van mij en natuurlijk ook van Loesje......

• 08 Januari 2005 - 19:58

Willemien:

Roos en Vinnie,
    Op je hotmail heb ik je uitgebreid teruggeschreven, Roos. Hopelijk kun je daar nu wel weer aan,
    Mama

• 08 Januari 2005 - 20:45

DE MOPPIES!!!!:

Hey moppie! Hier een bericht van je medemoppies aan deze kant van de grote plas tijdens ons eerste lustrumreunie. We hebben klimmuren beklommen en de bowl smaakt zoals gewoonlijk weer prima. We komen alleen nog 1 moppie tekort, maar dat halen we volgend jaar allemaal weer in in Istanbul!! kom je terug voor de bruiloft van Amber en Wouter op 1 april? Wij zijn de bruidsmeisjes ;)

xxx DE MOPPIES

• 10 Januari 2005 - 08:06

Rob En Maarten:

Een gelukkig nieuwjaar gewenst vanuit Eindhoven!!!

Geniet van jullie trip!

Rob en Maarten.

• 10 Januari 2005 - 12:02

Fonny:

Hallo Vakantiegangers!

Hier een berichtje uit Waddinxveen. Ik wil jullie een super tijd wensen de komende maanden. Heel veel plezier en geluk.

Leuk dat wij vanuit het koude Nederland kunnen mee lezen/genieten. Ook leuk om te weten is dat ik nu (hard) aan het werk ben. Maar zo nu en dan schuif ik alles aan de kant om op deze site te kijken/lezen.

Take care,
    X
    Fonny

• 12 Januari 2005 - 21:38

Sjors & Carola:

Het allerbeste voor 2005, en geniet van de trip en elkaar!!

Gezien zeilen langs de kust van cuba skien moet evenaren, benijden wij jullie nog wel voor de komente weken! Een ding is zeker een week is te kort!

Ps in deze luxe mis je de testers gelukkig niet ;)

• 14 Januari 2005 - 15:08

Sebas&Maaike:

Ha luitjes,
    Ik hoop dat jullie onze mailtjes en e-cards gehad hebben, anders bij deze nog de allerbeste wensen!!
    We hebben een hele leuke week in Oostenrijk gehad. En nu zijn we alweer een week aan het werk. Dit weekend staat weer in het teken van de bp. Zoals alle aankomende weekenden. Gezelligheid voorop dus. Morgen gaan we naar de Rammen in Dordrecht. Have fun!
    Liefs,
    Sebas&Maaike

• 16 Januari 2005 - 12:02

Laura:

Ik heb behoefte aan fotooooos! :D

ben woensdag naar een concert geweest.. whoah dat was vet! :)

• 18 Januari 2005 - 14:09

Bruur Bob:

ik ben lekker aan het leren, en Sydney is weer een stuk dichterbij...niks zeker, maar t begint er iig op te lijken.....wel een nadeel dan: we zien elkaar dan maar 3 maanden in 15 maanden tijd....maar goed, als een Leemhuis wil je toch wat! wat jij sis? Keep it up guys! dikke kus

• 20 Januari 2005 - 08:53

Meike:

He Meis,

even een berichtje posten omdat ik nu aan je denk. Hoe is het met je? Hoe is de stand van zaken?
    hier alles oke, in mijnleven heb je nog niks gemist, ik wacht wel tot je terug bent ;-)

dikke kus, meik

• 20 Januari 2005 - 11:11

Zussie:

Vince, we hebben bijna een CASA!!!!!! JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

• 21 Januari 2005 - 13:29

Petra:

He roos en vince

eindelijk zit ik weer eens achter internet, heel erg leuk om jullie berichtjes te lezen. Is het fietsen inmiddels begonnen?? Veel plezier verder
    x Petra