Het zit nu echt mee! - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Het zit nu echt mee! - Reisverslag uit Isla Mujeres, Mexico van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Het zit nu echt mee!

Door: Vince & Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

21 Januari 2005 | Mexico, Isla Mujeres

Hoi!

Gaat het ons vandaag toch ´es ff lekker goed af! Jawel! Afkloppen strakkies maar tot op heden een topdag. AeroCaribe vloog ons zonder problemen naar Mexico (dacht het wel, ja...het kan dus wel...), Fietsjes in elkaar ge-assemknutseld en maar direct een eilandje aangedaan, deze keer een vrouweneiland...ok mooi! Snel net ff tien foto´s gu-uploot, de rest kost geld...maar ook dat komt goed. Voor de eerste keer in een backpackers-hostal (god, wat een jeukwoord) en t´is er nog gezellig ook. Ok mooi! Laat Centraal America maar komen!

Twee maanden Cuba; het duurde even maar het valt allemaal op zijn plekske; de mensen, de economie, simpel het land. Ook met ons alles eierkoek; we genieten op en top en fietsen erop los. Jawel!

Denk dat c´val op de stoep staat en dat maakt ons wel een beetje treurig maar we kopen hier wel een rode neus. In ieder geval alle plezier toegewenst aan iedereen die zich gaat mengen in de feestvreugde. Wij zitten hier dan mocht je ons zoeken...

Alle plezier & de wereld,
Roosie & Vince

  • 21 Januari 2005 - 20:53

    Colinda:

    Zo te zien ben ik de eerste... mooooooi die foto\'s: \'t moet heerlijk genieten zijn!! Veel plezier in Meggico!

    Liefs, Colinda

  • 21 Januari 2005 - 21:03

    Chant:

    He fietsertjes!! Wat leuk om weer iets van jullie te vernemen, het ziet er allemaal geweldig uit, mooi bootje trouwens ook! Hoe zit het trouwens met de zadelpijn? Fijn dat alles goed gaat, mis je wel hoor Roosie! Veel plezier, geniet er lekker van. Ik ben in ieder geval jaloers als ik die blauwe zee en strak blauwe lucht zie. Tot mails liefs Chantal

  • 22 Januari 2005 - 06:30

    Sebas&Maaike:

    Gave foto\'s zeg. Fijn om te horen dat het zo goed gaat. Carnaval staat inderdaad voor de deur. Vandaag gaan we naar de ster en morgen naar Eindhoven. Over twee weken barst het allemaal weer los. Geniet ervan en have fun!
    Dikke kus van ons.

  • 22 Januari 2005 - 15:57

    Karin:

    hallo!
    leuk je even gezien te hebben op internet. Nog veel plezier daar in de zon! Waar zitten jullie trouwens over ongeveer 13 weken?
    tot ziens.. hoors

  • 22 Januari 2005 - 21:52

    Laura:

    Hooi zussie!
    Vanmiddag gezellig over de webcam gesproken, en aan de telefoon! je lijkt al een heel stuk dichterbij :) al ben je mss wel juist verder weg nu! haha

    Maarja, Spreek je snel weer..en ik wil ook maar mexico!! Kusje

  • 26 Januari 2005 - 11:38

    Bob:

    Hallo leuk stel....fijn eindelijk ook wat plaatjes te kunnen zien. Iedereen had zich natuurlijk al een voorstelling gemaakt van die luxe waarin jullie hebben geleefd, maar t is goed te zien dat die beelden bevestigd worden! Duidelijk genieten voor jullie twee! Wat carnaval betreft...deze ex-jeugdprins laat dit jaar verstek gaan...beetje tegen de principes in, maar skien is, zoals jullie t mooi verwoorden: ok mooi! Jongens, geniet ervan...kus van mij!

  • 26 Januari 2005 - 13:41

    Marike:

    WOW!! ik was er helemaal stil van... de foto\'s. wat een relaxte sfeer daar. ik durf te wedden dat alle carnevalsvierders zo met jullie wilen ruilen hoor.

  • 27 Januari 2005 - 22:26

    Familia Dubaatchi:

    Leuk om te lezen dat het jullie letterlijk voor de wind gaat. Niet het fietsen maar kijken , kijken, kijken (en de rest erbij denken volgens Koot & Bie) en genieten moet het leitmotiv zijn. Wij zijn stikjaloers en tijdens Carnaval (v.a. vr 4 feb) zullen wij (zal ik )mijn laloezie omzetten in een drinkgelag (drinkgelach). Tot meels.

  • 28 Januari 2005 - 10:42

    Laura:

    Hallo Lieve zus :) Ik zit nu op school aan mn engels te werken. Dat onderwerp waarover ik je had verteld aan de telefoon. En het onderwerp is:

    My sister & her trip.

    whoeho (H) miss you! Kusje

  • 02 Februari 2005 - 17:12

    Jans:

    Vince, 't is bijna carnaval....zonder jou....

  • 05 Februari 2005 - 12:11

    Laura:

    Ik begin jullie al best wel een beetje erg te missen.. uhu

  • 05 Februari 2005 - 12:12

    Lauu:

    nog maar 98 nachtjes (H)
    van de 174 he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Isla Mujeres

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2005

Da's mooi

26 April 2005

Da's reizen

27 Maart 2005

Het ideale visje

04 Maart 2005

Dieven & dagtochtjes

21 Februari 2005

Hooglanden
Vincent
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 17886

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: