Heuvels naar bergen - Reisverslag uit San Ignacio, Belize van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu Heuvels naar bergen - Reisverslag uit San Ignacio, Belize van Vincent Gouw - WaarBenJij.nu

Heuvels naar bergen

Door: Vince & Roos

Blijf op de hoogte en volg Vincent

08 Februari 2005 | Belize, San Ignacio

Hoi!

Mexico en Belize zijn ideale landjes voor een lekkere vakantie maar niet om goedkoop relekst doorheen te peddelen. Zodoende rap onderweg naar Guatemala. Alhier in het westen van Belize worden de eerste heuveltje al betast door de bandjes en er wordt gesputterd! "Hou op mee da gezeur; kop d'er veur!" is hier zeker op zijn plaats; Guatemala gaat ons namelijk pas echt de bergen insturen en da's best spannend! Alles vertelt ons dat het de moeite waard gaat worden en we kijken er dan ook erg naar uit!

Mochten jullie geinteresseerd zijn in de ge-update website van onze zeilvrienden dan kun je ff de onderstaande link volgen en het Visitor's Book lezen met onze toevoeging en hun foto's van Cuba bekijken.
www.pocoandante.dial.pipex.com

Hoe was carnaval??

Groetjes,
Roos en Vince

• 08 Februari 2005 - 08:04

Mirjam:

Joepie, deze keer ben ik de eerste!! Nu wordt het dus echt bikkelen met het fietsen ;)
    Veel succes en plezier!!
    Liefs mirjam

• 08 Februari 2005 - 10:49

Lauu:

Hallo Lieve Zus!!
    Leukleuk!!
    Hoop dat ik snel weer iets van je hoor!! kusje
    Laura

• 09 Februari 2005 - 09:12

Familie De Gouw + Aanhang:

Familie de Gouw is net ontwaakt van 5 dagen intensief genieten van de carnaval. Het is weer onnut geweest en iedereen zat er dan ook weer gigantisch in!! Malle Babbe is geen Malle Babbe zonder jou, heb daarom ook veel aan je moeten denkne.

Dikke kus van ons allemaal

• 09 Februari 2005 - 10:16

Willemien:

Lieve Roos,
    Leuk die site van de pocoandante! Prachtfoto's. Een mooie start van jullie "Ronde van Midden-Amerika". Nu is het tijd voor de bergetappes. Zet 'm op, tandje erbij en veel plezier. Vanmiddag gaan we even je post ophalen Roos en via je hotmail laten we je nog weten hoe 'de stand van zaken is'.
    Daaag, Willemien

• 11 Februari 2005 - 10:29

Anouck & Jesse:

Ahhhh, Guatemala! Geniet ervan. Het zal jullie budget inderdaad goed doen. Jullie beginnen zeker met Tikal? We zijn benieuwd naar jullie fiets verhalen in het land van de Maya's...Gr

• 13 Februari 2005 - 20:51

Marc:

hallo reizigers, leuk hoor al die foto,s op de site van de poco andante we hebben ze met veel plezier bekeken en hopen er snel meer te zien.
    Gisteren prijs uitreiking gehad maar dat is niet om hier te melden ppffffff.
    Verder alles goed hiero alleen een beetje naweeen van de carnaval maar dat komt wel weer goed.
    goede reis en op naar de volgende kol.

• 14 Februari 2005 - 11:03

Anouk:

Wow, geniet van Guatemala, echt een heel mooi land. Tip: Brownie bij Mono Loco in Antigua en om te overnachten bij Lago Atitlan: La Iguana Perdida (kan je vanaf Panajachel met een bootje heen).
    Groetjes, Anouk.

• 14 Februari 2005 - 15:24

Carolien Van Delft:

Hey piepeltjes!

Ziet er allemaal erg cool uit wat jullie daar aan het doen zijn!

Carnaval was wederom een waar festijn... Erg gelachen met die mannen van de Rammen, volgend jaar komen ze in Drunen slapen, zodat ze elke avond kunnen afpilsen in de 7. Dat belooft wat!

Martijn en Paul hebben samen meer dan 1000 foto's gemaakt en natuurlijk heeft d'n Lommers ook weer gefilmd, dus jullie kunnen lekker nagenieten als jullie terug zijn.

Nog een hele goede reis en veel plezier!

Groetjes,
    Carolien

• 14 Februari 2005 - 15:40

Maaike:

Zo vandaag weer begonnen...Was best zwaar na de carnaval, maar er zijn mensen die het slechter hebben, dus ik mag niet klagen. Gisteren bij yorin travel ging het over Belize, was echt super mooi, gaan jullie daar ook naar toe. Denk dat Chris Zegers er nu niet meer is. Maar dan is het nog errug mooi.
    Mail jullie snel met meer nieuws.
    Kus

• 14 Februari 2005 - 16:37

Mart:

Erg leuk om iets over jullie reis te lezen. Guatamala zal jullie zeker bevallen. Carnaval is helaas weer voorbij en natuurlijk anders zonder jullie maar volgend jaar is er weer een carnaval.
    Blijf genieten ..........

• 14 Februari 2005 - 18:54

Chantal:

Lieve Roosie en Vinnie,
    Moest net aan je denken Roosie toen ik het liedje \"Gente di mare\" voorbij hoorde komen en dacht even kijken o de site of er nog nieuws is. Leuk om te lezen dat alles goed gaat (en nog steeds in \'t Brabants). Hier ook alles z\'n gangetje. Succes met de bergen en tot mails! Liefs Chant

• 15 Februari 2005 - 16:03

Maaike:

Zie dat jullie nu in Belize zijn. Ik zat erg lekker op te letten. Ach ja...

• 16 Februari 2005 - 06:45

Rob C.:

Carnaval? In Eindhoven? Da's alleen lomp zuipen toch? Oh nee, daar gaat het juist om!?? Hmmm, ben ff de draad kwijt.

1 dagje wezen vieren en toen weer naar de werkplek. 'K heb de sneeuw even laten liggen in Oostenrijk. Wel hopen San en ik met pasen nog te kunnen gaan.

Al in Guatemala aangekomen?

Groet San en Rob.

• 16 Februari 2005 - 16:58

Frie:

Vince,
    Bedankt voor je cadeuatje, we hebben er een familielidje bij!!!

• 16 Februari 2005 - 18:47

halowa,
    check snel je mail, hele mooie foto's!!!!!!!

• 17 Februari 2005 - 23:25

Www.clubbp.nl:

Heerlijk! Alle foto's op een rijtje! Genieten daar!

• 18 Februari 2005 - 13:28

Ineke Oudshoorn:

Hallo Vincent en Roos,

Leuk jullie kaart te hebben ontvangen, zijn gaan gaan duiken of snorkelen in Belize.
    Vincent, volgens Jaap ben je een leuke "klus" misgelopen.
    Nu mensen, veel plezier onderweg en Vincent tot ziens, Ineke Oudshoorn